I don't wanna fall back on my face again

God morgon! Idag är det då träning. Är inte så jättetaggad just nu, får väl ta och tagga till lite ;) Men hittar inte någon av mina sportbhar, helt försvunna. Måste ta och leta lite till... Efter träningen ska jag till Sebbe, suprise suprise ;).
 
På tal om det, så fick jag någon anonym kommentar om att jag inte umgås med mina vänner längre, men det gör jag ju visst. Kanske inte fullt lika ofta som förut, men vad jag vet så har inte mina vänner något emot det. Och jag antar att den som kommenterade aldrig har varit kär, för då skulle den förstå ;)

pusshej


me för ett x antal månader sen


Kommentarer
Postat av: Anonym

har varit kär, men läs själv på din blogg alltid sebbe sebbe sebbe, jag e en av dina vänner.

2010-03-03 @ 23:13:31
Postat av: inez

om du nu är min vän, varför är du då anonym? Om du är min vän kan du ju prata med mig om det istället för att kommentera? Och det är inte så att jag dissar mina vänner, träffar de fortfarande.

2010-03-03 @ 23:26:31
URL: http://inezg.blogg.se/
Postat av: Anonym

snälla inez, förstå själv

2010-03-04 @ 23:06:50
Postat av: inez

utveckla

2010-03-05 @ 00:07:36
URL: http://inezg.blogg.se/
Postat av: Hugomathilde

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

2011-02-13 @ 13:19:22
URL: http://hugomathilde.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0