i´m only me when i´m with you

Herregud vad jag hatar sl! Först fick jag vänta i fiskis, när jag väl kommer till slussen kommer inget norsborg tåg och när det väl kommer så går det bara till aspudden så jag fick gå i tjugo minuter ute i kylan för att komma till Elin! Höll på att frysa ihjäl.

Hos Elin i alla fall var det mysig, åt massa gott och sen satt jag, Elin, Signe och Patricia i Elins rum och chilla galet ;) Jag låg typ helt död i Elins säng, mår inge bra alls :/ Inge bra att jag typ är jättesjuk för har verkligen inte tid med dte! Men det SKA gå över tills imorgon, fake it til you make it liksom! Om jag låtsas att jag inte är sjuk så kommer jag inte va det :)

När jag kom hem har jag i alla fall pratat med min kära pojkvän i telefon och ätit. Så nu vet ni hur min dag har sett ut.
pusshej


me and elin i somras på båten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0