In a world full of people, you can lose sight of it all

Skrev inget igår, min dator är ju trasig så blir inte så mycket upptatering. Men kan sammanfatta gårdagen lite snabbt, skola och sen så åkte jag och Sebbe hem till mig. Blev som vanligy dumpad för träning, men börjar vänja mig ;)

Idag då, började med att blåa linjen var helt knäpp. Så jag och Malte fick GÅ från fridhemsplan till stadshagen, så vi kom sent till dagens enda lektion. Slutade tjugo över elva och tolv träffade jag Sebbe. Vi åkte till stan och vandrade runt lite där innan jag skulle träffa Elin. Vi åkte till skärholmen, sen åkte jag vidare till mormor och morfar, för guess what! Mina cheerskor har kommit :D Och de passar. Så imorgon ska jag inviga de.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0