It´s a litle bit funny, this feeling inside

Hola! Sjukt seg dag i skolan idag, sista timmarna kände jag verkligen att jag orkade inte mer. Men efter skolan blev dagen mycket bättre, Sebbe mötte upp mig och vi åkte hem till honom. I et överdrivet fullt pendeltåg, men vi kom fram till att vi älskar gemenskapen man får med alla man står och trängs med. I alla fall, har spenderat eftermiddan och början på kvällen hos Sebbe. Men sen hade han träning (som vanligt...) så jag fck skjus hem och nu sitter jag här och taggar till inför lovet ;) Och har typ nästan hela helgen planerad.

pusshej


tänkte bara ta och skryta om min snygga pojkvän ;)<3


Kommentarer
Postat av: ..

alltid sebbe, tänk på att du har oss vänner oxå, inget illa menat sebbe =)

du glider ifrån... börjar bli en tunnare tråd inez

2010-02-26 @ 20:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0