Saknar dig <3



På söndag har det gått två år sen pappa ringde och berättade att du inte fanns någo mer. Två år, det är inte lång tid alls. Men fast jag saknar dig, så har jag lärt mig att leva med saknaden. Den har blvit en del av mitt liv. Och inte bara saknaden av dig farfar, utan även saknaden av min gammelfarmor och morbror. Även fast jag är 16 år så ställer jag mig själv frågan, varför måste folk dö? Jag vet ju inners inne att det är livets gång, födas, leva, dö. Men ändå så gör det så ont.

Jag vet att du har det bra, var det du än är. Jag vet att du finns med mig, varje dag och det kommer du alltid att göra. Och en vacker dag ses vi igen. Jag älskar dig farfar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0