Whatever's meant to be will work out perfectly

Hola! Åkte ju som sagt till METG och tittade när amanda sjöng, och hon varsuperduktig!! Sen vidare till skolan och lämna in uppsatsen, lunch och sen mötte jag upp mikael eliasarna igen och följde med på deras lunch innan jag åkte hem. Det var stopp på min linje, så jag fick åka till hägerstensåsen och GÅ därifrån! Det tar typ tjugo minuter, vilket är väldigt långt i den här kylan.

Nu är jag hemma och packar ner mitt rum för fullt. Sorgligt! Sen ska jag åka till papi och så får vi se vad som händer.

pusshej


här har vi amanda wallander her self


Kommentarer
Postat av: Amanda

hahahhaahha åh herregud vad snygg man kan vara då! men tack sötis ;)

2010-02-19 @ 15:56:33
URL: http://amandawallander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0