you and i are meant to be together

Blev ingen upptatering igår, var inte hemma förrän efter träninge. Men kan väl ta igenom måndagen, var i skolan. Mådde inge bra, så på sista lektionen kändes det som om jag skulle dö.. Efter skolan åkte jag till stan med Amanda och Sebbe. Köpte inget, men vi satt ett bra tag å¨mcdonalds. Orkade verkligen inte åka på träningen för mådde fortfarande dåligt, men har inte missat en enda träning sen jag började i Dolls och det tänker jag inte bryta nu! Så tanken var att jag skulle va med men ta det lugnt, men så blev det inte.. Träningen kändes i alla fall mycket bättre än i lördags. Känns som om jag kommer klara första bygget (det är det som jag har svårast med) snart :D I alla fall, när jag kom hem mådde jag så dåligt så jag gick och la mig på en gång.. Nu mår jag verkligen skit så är hemma. Astråkigt :( Hatar att va sjuk, finns inget man orkar göra då..

pusshej


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0