Baby, what happened? Please tell me

Min lånemobil suger (no offence olivia ;)), den duger inte till mer än att smsa och ringa (men det är ju det viktigaste). Satte larm på tio idag för jag ska ju vara i stan ett, men den ringer inte så jag vaknade halv tolv... Men jag kan nog hinna! Om jag skyndar mig.

Som ni nog har förstått så ska jag till stan idag med Sebbe, ska köpa den gåra koftan jag lämna tillbaks ;) Vilken beslutångest man kan ha... Vi hörs senare

pusshej


Vilken tur att min bästis har så himla bra musiksmak (eller det har han ju inte egentligen, bara taylor swift som han lyssnar på som är bra) så att han kan tipsa mig om sånna här bra versioner av låtar. Lyssna och njut, den är så himla fiin!

 

update: varför syns inte låten för? :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0