don't be afraid to jump then fall, jump then fall into me

Hemmaaa. Mötte upp Sebbe, vi gick till espresso house. Kan inte sluta säga hur mycket jag älskar chailatte! Sen kom Amanda, och en liten stund joinade även Madde oss men hon försvan snabbt. Sen åkte även Amanda hem och jag och Sebbe fortsatte till donken i stan, även idag bjöd han mig (a) Haha jag varnade honom, om han börjar skämma bort mig kommer jag göra det till en vana ;) Där satt vi ett tag tills de stängde, då vandrade vi vidare till en annan mcdonalds och satt där tills de började stänga och då var det dags att åka hem. Haha vilket liv va? Ne men det var mysigt, och det finns inte så mycket mer att göra när det är så jävla kallt!

pusshej


en gammal bild på mig och sebbe, visst är vi söta? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0