evrything is wrong

Hemma! Var inte så överdrivet jobbig skoldag, vi hade typ inga lektioner fick bara tillbaks massa grejer. Och så var det kul att träffa alla igen :D Efter skolan åkte jag och Nazli till skärholmen, inget av det vi skulle hämta fanns så det var helt onödigt att vi åkte dit. Nu kom jag hem.

Vet ni vad som händer imorgon? De behövde fem från mitt lag som skulle cheera på ett handbollslag, och jag är en va de fem :D Fatta vad kul! Ikväll har jag massa grejer jag måste fixa, måste göra en svenska grej jag inte gjorde klart idag, måste ringa pappa, måste hitta mina svarta cheershorts och så måste jag fixa mina ben, inte så kul att gå med stubbiga ben när vi ska ha shorts imorgon. Så ja, nu vet ni vad jag ska göra ikväll.

pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0