Fredaag :D

Kom alldeles nyss hem. Hade bara en lektion i skolan idag, den är dock nästan två timmar lång.. Men var inte så överdrivet jobbigt. Sen så följde jag med Amanda och Sebbe på deras lunch, börjar bli en liten tradtion ;) Och nu är jag hemma, tänkte ta och skriva lite på mitt tal innan Sebbe kommer. Så ska väl ta och börja på det.

Juste! Idag på tunnelbanan började en kille, som jag sedan fick veta var 25-år, prata med mig ;) Jag bestämde mig för att inte var en tråkig svensk som ba "mm hehehe..." utan jag fortsatte prata med honom, jättetrevlig snubbe. Så satt och pratade med honom ända till slussen. Så ett tips till alla er där ute, börja prata med folk som sitter bredvid er på tunnelbanan! Resan blir så mycket roligare då :)

pusshej


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Ha en bra fredag :)

2010-01-29 @ 15:23:22
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0