God Morgon

Hola! Orkade inte skriva igår efter träningen, var sjukt trött. Träningen var inte så överdrivet effektiv :P Men lite fick vi gjort i alla fall, vi ska göra om dansen så vi började lite på den. Påvägen hem stannade jag och Amanda och åt. Och sen när vi gick kom jag på att jag hade glömt min väska på mcdnalds, fatta vilken panik jag fick! Jag sprang allt va jag hade tillbaks och som tur var låg den kvar! När jag kom hem var jag helt död, astrött och så hade jag ont i huvudet :( Så jag spenderade kvällen med att prata med Sebbe i telefon och kolla på hope for Haiti. Usch vad hemskt det är, fattade inte grejen riktigt innan, men nu fattar jag! Ska nog ta och sända iväg ett sms sen så att jag skänker lite pengar.

Oj vad mycket det blev, och inget som står är egentligen så intressant.. Idag ska jag i alla fall försöka få tag på Nazli, skulle behöva sola och jag vet inget ställe här i närheten och orkar inte åka till typ fruängen, alldeles för långt från pappa. Och sen så måste jag plugga...
pusshej


jag just nu, helt nyvaken. Haha mitt hår är verkligen helt kaos på morgonen....


Kommentarer
Postat av: Lavransselina

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2011-02-12 @ 22:31:38
URL: http://lavransselina.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0