I´m so confused by all this things that is going on

God morgon! Blev nyss väkt av min lillasyster, bra det för då kanske jag kan lägga mig i tid ikväll ;D Har verkligen inte sovit mycket inatt, gick och la mig inte så överdrivet sent, men låg ändå uppe till typ fem, halv sex. Kunde verkligen inte sova? GAAAAH blir galen! Aja dagens planer, sista dagen på lovet :( Först så har jag lovat min lillasyster att följa med henne till liljeholmen och köpa en halsduk. Sen ska vi på en lägenhetsvisning i telefonplan, håll tummarna att den är superbra för vi behöver verkligen hitta en lägenhet nu! Och sen ska jag in till stan och träffa Natta ;D Ska bli superkul, har inte träffat henne sen oktober tror jag. Så om jag känner oss rätt så kommer vi nog ha massaaaa att prata om :D

pusshej

p.s sitter och lyssnar på Amandas låt, hon är så duuuktig!


balen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0