I'm not usually this way

God morgon! Klockan ringde nyss.. Inte kul att behöva ställa klockan på en lördag! Men har man träning så har man. Och jag har lite grejer att fixa innan träningen, måste skriva klart svenskan (blev aldrig klar igår), duscha och något mer var det men kommer inte ihåg vad just nu. Och btw så kommer jag att D Ö på träningen! Sandra sa sist att nästa gång, då köt vi seriös träning. Vilket innebär mördarstyrka och toppstretching, wiiee. Men hoppas att vi bygger mycket också, för jag vill lära mig bygget! :D Känner jättemycket press eftersom att jag är ny topp, men det är bra för då presterar jag mycket bättre :D

pusshej


Kommentarer
Postat av: Sofia Werlin

Du får ha en jättebra lördag :)

2010-01-16 @ 14:09:40
URL: http://sofija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0