it´s a litle bit funny, this feeling inside

Nu kom jag nyss hem, fan vad kallt det var! Okej ska berätta om kvällen, OMFG vart ska jag börja? Först så kom inte vår tränare, det enda vi hade var musik och sen skulle vi fixa allt själva! Och sen så trodde jag typ att dte skulle vara några småkillar som skulle spela någon liten match, men det var landslagskamp typ! Och vi hade typ en och en halv timme att fixa allt, men jag är sjukt stolt över oss! Först när alla spelarna sprang in så stod vi där och typ hejade på, det kommer visas i tv om fem minuter ;) Sen i halvlek visade vi koreografin, men det tror inte jag kommer visas i tv. Sen skulle vi egentligen cheera andra halvlek men det fanns ingen bra plats vi kunde stå på så vi fick mat, en tröja och sen gick vi. Kvällen har varit stressig, jobbig, rolig och verkligen en upplevelse!

Nu kom jag hem, och min söta lillebror var jätteglad över att se mig :D Så söt! Men jag är helt slut så blir nog en tidigt kväll!
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0