I've been alone when I'm surrounded by friends

Kul med snöstorm... Jag bad om lite värme ju! Men aja, skola idag. Bara två lektioner, hände inget speciellt på dem ;) Eller jo på historian lärde man känna klassen bättre ;) Sen så skyndade jag mig över till mikael elias, skulle träffa Sebbe men Amanda behövde prata med mig så vi pratade liite och sen åkte jag, Amanda och Sebbe till stan. Amanda åkte hem efter ett tag och då vandrade jag och Sebbe vidare till espresso house där han köpte en chailatte till mig, är min pojkvän typ världens snällaste eller? ;) Men sen åkte han på träning och jag åkte hem.Nu väntar jag på att mamma ska laga lite mat, håller på att dö av hunger!

pusshej


Jag finns alltid här för dig <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

sv, du måste ha firefox annars går det inte :D

2010-01-28 @ 08:41:13
URL: http://jesi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0