Let´s have the time of our lives

Holaaa! Tänkte ta och berätta om dagen, hade faktiskt en ganska bra dag i skolan. På spanskan så hade vi vikarie, hon satte på en film och sen gick hon och glömde bort oss. Så lektionen spenderades med att typ prata om massa konstiga saker... Lunch, typ en och en halv timmes håltimme, engelska (där fick jag veta mitt betyg i muntliga delen och vad det blev tänker jag inte gå in på) och sen historia och den spenderade jag med att springa runt på massa våningar och försöka hitta någon kopiator som funka, without sucess. Kul att man blev inklämd på tunnelbanan av Niklas och Viktor så att man knappt kunde andas, toppen! Sen mötte jag upp Elin i liljeholmen och vi tog en tripp till gallerian där, fick med mig lite smått och gott hem. Nu är jag hemma och ska göra historia läxan.

pusshej


två bilder från idag, första på niklas och malte, ni skulle sett hur gullig de var ;) och andra på Frida, assöt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0