Life is what you make it!

Hej! Vet aldrig hur jag ska börja ett inlägg så jag börjar väl helt enkelt bara skriva om min dag. Var i skolan, hade två lektioner. På engelskan hade vi två från USA som typ berättade om hur det är att bo där. Efter att jag slutat fick jag vänta typ en halvtimme tills Sebbe slutade. Sen åkte vi till stan, han bjöd mig på espresso house, snällt va? :D Där satt vi ett tag innan han åkte vidare på träning och jag till Madde. Där har vi pratat om alla fördelar med att ha pojkvän, första gången vi har pojkvän samtidigt och då har vi ändå känt varandra sen vi var typ tre. Mötte Elin en snabbis också men sen kände jag att det var dags för mig att tagga hem. Nu ska jag börja med historie läxan, så vi hörs senare.

pusshej




nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0