what was i supposed to do?

Heeej! Har inte skrivit nått idag, inte likt mig :O I alla fall, va i skolan idag som vanligt. Historia, svenska och företagsekonomin. Till företagsekonomin kom Sebbe också, klassen var inte liiite jobbig. Men vad ska man göra? Jag vet ju att alla i min klass är helt dumma i huvudet allihopa ;) Sen åkte jag och Sebbe hem till honom, för en gångs skull ;) Jättemysigt vad det, vi kollade på tv och mööössss. Nu kom jag nyss hem och ska plugga samhällskunskap, har läxa tills imorgon jag inte har gjort än och min samhällskunskapslärare är den strängaste människa som finns så jaa måste göra klart den idag... Got to go.

pusshej


<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0