when you get what you want but not what you need

Försov mig idag, igen... Jag måste seriöst sluta försova mig! Men jag skyller på att det är den jobbiga tiden på året nu, det är ju jättedeprimerande att gå upp när det är helt svart ute! I alla fall, hade spanska lektion nu på morgon men han sa att om man kommer över tio minuter för sent är det ingen idé att komma alla, så aa...Är i alla fall klar nu, ska väl åka snart. Tänkte äta lunch i skolan. Men vi hörs ikväll!

pusshej


jag idag







nee jag skoja mohahhaah ;)

här är jag idag ;)


Kommentarer
Postat av: emmy

okej haha lite kul inez :P faktiskt väldigt kul

2010-01-28 @ 21:43:48
Postat av: Cornelia

satt och funderade ett tag på om du var seriös, sen bläddrade jag ner xD knäppskalle <3

2010-01-29 @ 07:38:37
URL: http://valentins.blogg.se/
Postat av: Nicklasalva

Great site keep up the good work

2011-08-09 @ 07:23:57
URL: http://nicklasalva.bloghy.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0