you´r evrything i need

Hej! Haft en bra dag? Det har i alla fall jag. Elin följde med mig och Sebbe till stan, vi har gått runt i massa olika affärer och prövat massa eh.. annorlunda kläder. Sen åkte vi hem till Elin och spelade GH, jag kan nog säga att jag är sämst på det. Men man kan ju inte vara bäst på allt ;) Nu kom jag nyss hem och har ätit en jättegod middag!

Imorgon är det skola, kan nog säga att jag har sjuk söndagsångest. Orkar verkligen inte gå till skolan imorgon :( Men aja, det är bara att bita ihop och pallra sig till skolan.

pusshej

lite bilder från
     


Idag kom jag och elin fram till att vi inte ser varandra som vänner, vi ser varandra som familj ;)<3 Nu ska jag städa mitt rum...

Kommentarer
Postat av: Elin Ivarsson

haha, ja vi e en familj, har alltid hört till varandra, älskar dig <3

2010-01-17 @ 22:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0