6 Juni

Idag är jag liiite piggare så kan skriva lite om gårdagen. Natten till igår fick vi tre timmars sömn, alldeles för lite. Aleks mamma skjusade oss till uppsala och vi var där halv åtta. Vi tävlade inte förrän vid två tiden typ så innan det så hade vi massa tid. Den tiden spenderades med att ha förträning, invigning och umgås massa med Dolls.

Sen själva tävlingen gick ju inte så bra. Vet inte om det beror på att jag har sovit så dålig hela veckan eller på nervositeten. I början gick det bra, men sista bygget och dansen gick inte alls bra. Vi fick 10% avdrag, och det ledde till en femte plats vilket igår kändes ganska surt för att vi vet att vi kan så mycket bättre! Eller det känns ganska surt idag också, men det kan inte gå bra varje gång. Och det är trots allt första året Dolls tävlar och vi är fortfarande femte bäst i Sverige i den kategorin där det är flets som tävlar. Så idag känns det faktiskt helt okej.

Påvägen hem åkte jag tåg med Victoria och sen Erika och Matilda från HCE. Det var asmysigt, det var bara vi som satt på övervåningen och det regnade så det var supermys :) Sebbe mötte upp mig på vägen och följde med mig hem. Var inte världens roligaste person att va med igår, var besviken, ledsen och asasastrött. Vi åt i alla fall på pizzerian nedanför mig, åt lasange som var supergod :D När vi kom till mig igen somnade jag. Det var min gårdag det.

 

Har massa fler bilder, men orkar inte lägga upp fler nu.Klicka på bilderna för att få de större.


Hos Aleks innan vi åkte


Dolls samlade och taggade :)


vi hade mycket tid att döda


bygg med Haninge Cheer Elite (som btw vann brons och MVP, stort grattis till er :D haha när de vann MVP blev jag typ asglad för deras skull och sprang ut på mattan och gav Erika en stor bamsekram! Trodde inte jag skulle vara så glad för deras skull med tanke på att de är våra konkurrenter :P)


påvägen hem :)


Och så en stoor eloge till Bella som körde fullt ut igår även fast hon hade så himla ont!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0