Båstad

Torsdag har jag ju redan berättat om.
Fredag:

Fredag var ju midsommar. Först följde vi med Sebbes familj till någon midsommarstång, men vi var bara där en liten stund.


Sen cyklade vi in till båstad och var lite med Alexandra :) Vi åt glass och sen lunch vid hamnen.



Påvägen hem stannade vi till vid en strand lite :)


Såhär såg jag ut på midsommar :) Tog inte så mycket bilder den dagen, men på kvällen kollade vi på solnedgången vid stranden :)

Lördag:

På lördagen låg vi i hängmattan ända fram till typ tvåtiden, det var asmysigt. Sen blev det varmt så vi åkte in till stranden i Båstad, men när vi kom fram så blåste det så mycket så vi låg inte på stranden så länge. Istället bjöd Sebbe mig på lunch på en resturang :D


Sen cykla vi hem igen. Åt middag, hade vattenkrig (jag blev heeelt blöt!) och vid tio tiden åkte vi till stranden.


Fint!


Här låg vi halva natten. Ser kanske inte så mysigt ut på bilden, men det var nog mysigaste natten någonsin! Vi hade köpt massa gott, kollade på två HIMYM avsnitt på Sebbes mobil, som han också hade spotify på. Vi låg på stranden och pratade halva natten. Tanken var att se soluppgången, men när klockan var tre var jag jättetrött så precis när solen började gå upp åkte vi hem och sov :)
Här är lite bilder från natten





Söndag:


På sömdagen åkte vi till stranden igen, den här gången blåste det inte lika mycket. Tog till och med årets första dopp i hav.


Till lunch åt vi jättegod nachotallrik


Låg och solade, lyckades till och med bränna mig, smidiga Inez.


Efter några timmar på stranden åkte vi tillbaks och packade och åt middag innan vi åkte tillbaks till Stockholm. Har haft typ världens mysigaste helg. Skönt att bara komma bort från omvärlden lite. Och måste bara säga att jag älskar dig Sebastian Nordli, du kommer alltid ha en plats i mitt hjärta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0