Dolls are pretty, but still so much more!

Imorse när jag och Sebbi vaknade åkte vi hem till honom och var där ett tag. Sen skulle han vidare på match och jag åkte hem. Ikväll ska jag till Aleks där jag och Victoria ska sova och sen tiiiidigt imorgon bitti ska vi till Uppsala. För imorgon är det tävling! Börjar bli riktigt nervös nu... Det är det här vi har kämpat för hela året och nu gäller det! Helt sjukt. Hinner nog inte skriva något mer så vi hörs väl imorgon kväll och då vet vi hur tävlingen gick..

pusshej


bild från dm
Nu jävlar är vi så bra som vi aldrig har varit!


Kommentarer
Postat av: Power Cheer Juniors

lycka till imorgon <3

2010-06-05 @ 20:03:03
URL: http://jjustjuniors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0