gårdagen

Igår var jag i skolan, hade jätte lång håltimme så jag åt lunch på subway med Sebbe och Victoria :D Efter skolan var jag Emmys personal bal-shopper :D Sen träffade jag Sebbe och var lite med honom innan det var dags att åka iväg till vårruset där jag skulle jobba med några från laget och andra dynamiter. Det var jättejobbigt att behöva springa fram och tillbaka med alla väskor som skulle lämnad och hämtas, och ett tag såg dte riktigt mörkt ut. Men med rätt personer blir allt kul :D Jag och Aleks smet iväg en stund (busigt värre;)) och tävlade på massa grejer. Och vann gjorde vi också :D

Det var min gårdag det, hann inte skriva nått när jag kom hem för jag hade massa plugg.
pusshej


"The Boss" står det på Aeks huvud, she wish ;)






alla väskorna vi vaktade




våra vinster, en asful nalle, myggspray och deodorant :D


Kommentarer
Postat av: Aleks

JAG ÄR THE BOSS :D men gud ser ut som ett mongo på alla bilder eller kanske inte den första men de andra :P

2010-06-02 @ 15:32:34
URL: http://cheeraleks.blogg.se/
Postat av: johanna

oj, jag är ett mongo :O

2010-06-03 @ 16:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0