igår och idag

Hann inte skriva något igår kväll. Tryouten var jätterolig! Fick göra estansion (update: extansion menar jag såklart), askul :D Det jobbiga nu är att jag vill verkligen komma in, men kommer nog inte göra det för det var många som sökte och alla var asgrymma! Sen åkte jag hem, mötte Sebbe på vägen. Vi skulle ju bara ha en myskväll med film. Sebbe skulle köpa snacks, och han va supergullig och köpte allt jag älskar :D Vi kollade på man of honor, men jag somnade mot slutet var helt sjukt trött.

Sov asbra inatt. Men vi var tvugna att gå upp tidigt för skulle åka och fixa pass, efter det åkte jag til tryouten. Efter det åkte jag hem, duscha, sov och va lite med Sebbe. Vid åtta åkte jag och Sebbe in till kungsträdgården, var massa artister och sånt så det var lite kul :) Sen åkte vi hem till mig igen, och när Sebbe åkte kom Amanda och Victoria och var här en liten stund men nu åkte de nyss. Så det har hänt sen jag skrev sist :P

pusshej


Här är allt det goda Sebbe köpte, lantchips, dipp, bara mitt godis och fanta exotic :D allt som jag älskar mest typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0