inte världens bästa update

Kan ju sammanfatta dagarna lite kort. Skolavslutning i fredags, först på kvällen var tanken att vi skulle på nån fest. Men vi hade varken någon lust eller ork och så var det så dåligt väder och jag hade sjuuukt ont i magen (ja som ni ser allt gick emot mig:P) så jag, Sebbe och Victoria kollade på två asäckliga skräckfimer. Jag sov hos Victoria och när vi vaknade fastnade vi framför mommas boys.

Igår var världens segaste dag. Umgicks bara med pappa hela kvällen typ, men det var mysigt :) Lyckades övertala honom att Sebbe ska få komma och hälsa på mig i Polen, men då ska Sebbe vara dum och jobba då :(

Idag har jag ingen aning om vad som händer. Mitt lov har inte börjat på riktigt än eftersom att mitt sommarjobb börjar imorgon. Men samma dag som mitt jobb tar slut, samma dag börjar mitt lov helt på riktigt:D
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0