jag är rastlös

Hur svarar du i hemtelefonen? Hej det är Inez
Hur svarar du i mobiltelefonen? Hallå? eller hej!
Ringer det mycket till dig? ganska
Ringer du mycket? aa ganska
Vem ringde du senast? mamma
Hur mycket pengar har du? typ ingenting, men får pengar av papi imorgon :D
Antal timmar sömn inatt? typ 9
Vem sov du hos senast? Victoria
Vem sov hos dig senast? Sebbe
Vem vet mest om dig? Sebbe här också :)
Vem vet du mest om? Amanda, Victoria och Sebbe
Vad ser du fram emot? båstad med sebbe :D
Vad vill du just nu? att det ska bli varmare!
Vem hånar du? Ingen tror jag
Vem längtar du mest efter? Sebbe :)
Vem vill du helst slippa? Ingen
Vem stör du dig på? några få :)
Vem vill du sova bredvid inatt? Sebbe såklart :D 
Vilken årstid är det nu? Sommar :D
Anser du dig själv snygg? vissa dagar ja, andra dagar nej
Har du varit kär? ja
Är du kär nu? jaa :)
Är du en bra partner? Ja det hoppas jag :P
Har någon varit otrogen mot dig? Nej, inte vad jag vet
Har någon varit otrogen mot någon , med dig? typ
Har du varit otrogen? Nej
Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Ja:)
Vad åt du senast? digestivE
Var är dina syskon just nu? En i sängen bredvid mig, den andra sover
Vilken tid gick du upp imorse? 10
Vad gjorde du kl 2 inatt? sov sött
Vad är det första du gör på morgonen? kollar mig i spegeln, vilket jag ofta ångrar
Vad ska du göra efter det här? Kolla på hairspray
Hur många timmar har du som mest suttit framför datorn? ni vill inte veta..
Vad har du för färg på din cykel? röd tror jag
Blondin eller brunett? Brunett
Vilken färg har du på din msn text ? rosaa
Vilket stjärntecken är du? jungfru
Har du diskmaskin?  ja
Har du husdjur? nepp
Vilket smeknamn gav din mamma dig som liten? inusia :P
Har du brytit på tyska för att impa på tjej/kille? Jaa varje gång!
Har du ätit godis för 100 kronor en kväll? Självklart
Vad är du beroende av? Mycket
Sover du med gosedjur? Nee
Vem var den senaste du fick sms av? Sebbe
Vem var den senaste du fick mms av? Sebbe också tror jag
Vem var den senaste som ringde dig? Mamma
Är du förlovad? nej
När duschade du senast? Idag
Vem tänker du på nu? lite allt möjligt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0