Pure happines

Kom alldeles precis hem, har inte varit hemma sen igår kväll därför har jag inte hunnit blogga. Imorse var det inte särskilt lockande att kliva upp ur sängenm särskilt inte när älsklingen ligger bredvid. Åkte till jobber, jobba. På lunchen hittade jag och Matilda en salladsbuffé. Man typ plockade sin egna sallad i en burk. Ett bra piknik tips! Vi satte oss i Rålis och åt den :) Efter jobbet åkte jag direkt hem till Sebbe igen och har varit där hela kvällen. Har lekt med Sebbes lillebror Hampus och myst med Sebbi :) När han hade träning åkte jag hem och nu sitter jag här.
Tror jag ska kolla om vi har lite popcorn och sen sätta på en film och mysa i min säng :) Orkar inget annat, har sovit typ sex timmar på två nätter så jag är inte överdrivet pigg.

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0