You´re the best thing that ever happened to me

Har inte varit hemma sen sex imorse, kom hem precis alldeles nyss. På jobbet idag fick jag två biobiljetter för att de är så nöjda med oss sommarjobbare :D Efter åkte jag en snabbis till Sebbe och lämnade min packning där. Sen åkte jag till medis och fikade med Madde, Malin och August från min förra klass och så Christian, min förra lärare. Vi satt där i över två och en halvtimme och bara snackade massa skit.

Sen mötte jag upp Amanda Wallander och Amanda Gabrielsson och vi åkte och kollade på Sebbes match. Och som vanligt vann de :) Fick skjus hem av Sebbes mamma så kom hem väldigt snabbt, skönt :)

pusshej




jag och Christian för ett år sen :)


Kommentarer
Postat av: Inez

Fin klänning du har på dig ^^



sV: Eller hur! <3

2010-06-30 @ 18:02:49
URL: http://zeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0