And I get to kiss you baby just because I can

Att ha sovmorgon till 13.15 såhär i mitten av veckan är guld värt! Åt lunch med min älskling innan min historia började, och där hade vi bara ett läxförhör sen fick vi sluta. Jag och Sebbe åkte hem till mig en liten stund innan jag skulle iväg på något möte om mitt sommarjobb. Virrade omkring i typ tjugo minuter innan jag hittade, så kom precis i tid. Det tog inte så lång tid. Sen åkte jag till trekanten och träffade Isabell och Erika. Vi åkte till haninge för Erika skulle köpa shorts. Kom nyss hem. Mår inte så superbra. Men imorgon då SKA jag va frisk!

pusshej


en favoritbild på mig och Erika, typ ett år gammal :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0