cheerleading isnt just a sport, it´s a lifestyle

Dagen har bestått av skola, fika på hava java, sebbe och träning. Träningen gick superbra och cheerleading veckan är nu igång! Idag var det träning, imorgon ska vi jobba på ett lopp med laget, torsdag träning, eventuellt träning på fredag och på söndag är det tävling! Är jag taggad eller? Nu börjar veckan när det enda man kan tänka på är cheerleading. Eat, sleep, cheer typ ;) Så fövänta er massa cheerleading inlägg :P Bryr mig inte om det blir tråkigt för er läsare (hej jag leker superkänd bloggare ;)) ni får helt enkelt stå ut. Nu ska jag äta middag och plugga historia.

pusshej


ni är helt okej faktiskt :)<3


Kommentarer
Postat av: Aleks

Eat, sleep, cheer! :D <333

2010-06-02 @ 15:33:34
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0