Come what may


Jag älskar dig så sjukt mycket. Jag älskar ditt leende, ditt skratt, dina ögon, dina armar, dina läppar, ja allt. Jag älskar hur du håller om mig lite hårdare när jag är ledsen. Jag älskar hur du kan stanna upp bara för att ge mig en kyss. Jag älskar att du är helt galet knäpp och att du alltid vet hur du ska få mig att skratta. Jag älskar att jag känner mig trygg när jag är med dig. Jag älskar att du är min bästavän samtidigt som du är min pojkvän. Jag älskar att du är så himla lätt att prata med och att jag kan berätta precis allt för dig. Jag älskar hur jag kan va på mitt sämsta och jobbigaste humör och att du ändå älskar mig precis lika mycket. Jag älskar att vi träffas varje dag men ändå inte tröttnar. Jag älskar att titta på dig och jag älskar när jag tittar på dig och du redan tittar på mig med ett leende. Jag skulle kunna fortsätta i en evighet, men kan avlsuta med att säga att du betyder jättemycket för mig och förstår inte hur jag kan ha levt nästan 16 år av mitt liv utan dig. Jag älskar dig Sebbe <3


Kommentarer
Postat av: Cornelia

gilla

2010-05-24 @ 15:42:54
URL: http://valentins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0