friiiday

En lektion i skolan som bestod av samhällskunskapspresentation. Gick sådär. Men nu är allt i samhällskunskap A klart, sköönt :D När jag slutat lunchade jag med Sebbe, Amanda och Kitte, mysigt. Stackars Sebbe och Kitte fick lyssna på mitt och Amandas prat om ks-minnen och cheerleading:P När jag kom hem ringde jag min kontaktperson om sommarjobbet. Jag trodde att jag skulle va typ fritidsledare, men det visade sig att jag ska va vaktmästare. Jag, vaktmästare? Fattar inte hur det ska gå :P

Nu väntar jag på att Sebbi ska komma hit. Ikväll ska jag va barnvakt åt två små pojkar. Känna några extra hundralappar, inte helt fel.

pusshej


p.s det är exakt två veckor kvar till lov!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0