har tråkigt (skulle publiceras igår)

Namn: Inez Stephanie Lucia Gara
Piercingar: öron bara, naveln efter sommaren är det tänkt
Tatueringar: inga
Längd: 1,75 kanske
Hårfärg: brunt
Är du kär i någon: ja :D <3
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ja, USA
Tänker du på självmord: nej
Vad är du rädd för: clowner, sprutor
Gillar du att tvätta: öh.. nee
Gillar du Berg-och-Dalbana: om jag gör! 

Senaste..
Film du hyrde: kommer inte ihåg
Film du köpte: kommer inte ihåg
Låten du lyssnade på: Keisha, dancing with the tears in my eyes
Låten du hade på hjärnan: vet inte
Låten du laddade ner: någon justin bieber låt
Personen du ringde: Victoria
Personen du kysste: Sebbe
TV program du tittade på: spårlöst, fråga inte varför :P
Personen du tänkte på: min älskling :)
Bok du läste: "Som jag vill vara"
Personen du fick mail av: ?
Personen du fick brev av: Typ Elin?
Personen du fick sms av: Sebbe
Gången hela din familj åt middag tillsammans: När jag konfirmerade mig för typ ett år senFAVORIT...

Favorit
Mat:
 lasange :D
Favorit artist/grupp: olika typ hela tiden
Sak att göra: shoppa, va med sebbe, cheerleada, aa det finns så mycket mer ;)
Sport: Cheerleading!
Dryck: fanta exotic
Kläder: sommar kläder i alal slag, shorts, klänningar och sånt
Film: moulin rouge!
Bil: cab :D

ANTAL...

Gånger du varit kär: har trott att jag har barit kär innan, men nu är nog förta gången på riktigt :)
Hjärtan brustit på grund av dej: vet inte..
Gånger ditt namn varit med i tidningen: för många gånger ;)
Ärr du har på kroppen: två på kroppen, ett på hakan. Tror inte jag har fler

ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: absolut ingenting
Var det kul: nej
Hur tidigt stiger du upp: olika
Gillar du att slåss: undviker det, skulle bara skada den andra och det vill vi ju inte ;)
Vad ska du göra ikväll: ingeting, eller plugga kanske
Vad är du allergisk mot: ingenting
Var har du ont: halsen :(
Använder du hårspray: ibland
Kan du stå på händer: yees
Favorit serie: One Tree Hill

ÖVRIGT MER...

Salt eller socker: socker
Gillar du ketchup: aa
Är du glad nu: jag är inte ledsen, men inte direkt glad. Har ganska tråkigt 
Var du glad igår: jaa :D
Känner du någon som jobbar på sjukhus: aa :) 
Stockholm är: sveriges bästa stad
Göteborg är: där liseberg ligger
Kan du sjunga: är det något jag inte kan så är det att sjunga
Mer värt än guld: de som står mig närmast :)
Spaghetti eller makaroner: beror på
Ett land jag helst vill besöka: USA, igen
Ska inte bli skoj: att packa upp allt från mina flyttlådor
Ska bli skoj: när allt med lägenheten är klart :D
Sparar till: spara är inte min starkaste sida
Väntar på: sommaren


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0