mitt rum

Nu kommer lite bilder på mitt nya rum. Är inte helt klart än men aja.


Såhär ser det ut när man kommer in


Min säng och min rosa bubbliga tapet :D


soffa, kuddarna ser röda ut men de är rosa egentligen


Mina fina ljus på fönsterbrädan


Min tv :D gosedjuren är bara där tills jag har skaffat fler hyllor

Mitt skrivbord och spegel och dörren in till garderoberna och min och min lillasysters toalett :)


Mitt skrivbord med rosa stol. Hyllan ska hängas upp på väggen sen och bli en cheerleadinghylla :)


En liten preview på cheerhyllan :) Kommer ha massa bilder och sånt också

Så nu har ni fått se lite. Men som sagt inte klart än. Jag älskar att ha lägenhet högst upp för jag har snetak i mitt rum och ni fattar inte hur mysigt det är när det regnar, det låter jättemysigt mot fönstrena :D Nu kommer snart Sebbe hit och håller mig sällskap när jag ska plugga. Söt han är :D

pusshej


Kommentarer
Postat av: JESI.BLOGG.SE - Du vet att du vill läsa

fan vad fint du har det :D :*

2010-05-26 @ 15:53:09
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Irena Desselberger

Vad fin din rum har blivit min inez! //Mormor

2010-05-28 @ 19:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0