10.01.14 ♥


Det finns en kille, en kille som är så jävla underbar! En kille som jag inte klarar mig utan. Han är mitt allt. Trodde aldrig någon kunde betyda såhär mycket för mig. Han är så himla fin. Älskar att bli väckt av att han kramar mig, jag älskar att han känner mig bättre än vad jag känner mig själv. Jag älskar hur han uppmärksammar mig, han märker så fort minsta lilla är fel. Jag älskar hur han inte är rädd för att visa hur mycket han älskar mig. Jag äslkar att jag känner mig så trygg med dig, även om vi bråkar så vet jag att du älskar mig och att jag inte behöver vara orolig att du ska göra slut bara för ett litet bråk.

Jag älskar hela honom och allt med honom. Även när han gör allt för att irritera mig. Bara för att jag, enligt honom, är så himla söt när jag är sur. Älskar honom precis lika mycket ändå. Älskar att han känner mig så bra så att han kan få mig att skratta när jag är så sur att jag bara vill slå någon. Ändå kan han alltid få mig att le. Och så älsar jag hans mage, tihi (a):)

Sebbe, jag är så himla glad som har dig! Och det vet du. Mina bästa dagar i mitt liv är du inblandad i, t ex så är en av de absolut bästa dagarna den 12 mars 2010. Du vet vad jag menar :) Sen första dagen jag träffade dig har jag kännt att vi passar ihop, först trodde jag att vi var perfekta kompisar, men vi blev så mycket mer än så. Det känns som om bara du finns i mitt liv, så kommer allt annat att lösa sig.

Jag borde egentligen plugga nu, men jag ville bara få skriva av mig lite. Få alla att veta hur sjukt underbar du är! Och tack för att du står ut med mig! Jag vet att jag kan vara en riktigt pain in the as ibland, och att när jag är trött är jag inte världens roligaste människa att vara med. Men tack för att du älskar mig ändå, alltid. Även när jag har mina dåliga dagar. Och jag hoppas att du kan stå ut med mig ett bra tag till. Jag älskar dig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0