10.10.10

Gårkvällen var riktigt mysig. Vi åt ju på fridays, det var jättegott ocg båda var jättemätta när vi åkte hem till Sebbe:) Hemma hos Sebbe la vi oss i soffan på en gång och kolla på p.s i love you, jag grät igenom hela filmen. Sjukt bra film! Vi la oss ganska sent, så fick inte så mycket sömn inatt.

Idag har vi bara tagit det lugnt, vid fyra tiden kände jag att det var dags för mig att åka hem. Så nu är jag hemma. Ska börja med pluggandet nu, taggad? Nej. Ikväll kanske jag följer med mamma och lillasyster på bio, men vet inte om jag orkar eller hinner med tanke på hur mitt provschema ser ut den här veckan

pusshej


min snygga pojkvän :D


jag frös så fick låna Sebbes vinterjacka, den var inte liiite stor :P


såhär fina var vi igårkväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0