Is this my life I'm wondering

Hola! Kom alldeles precis hem från mikael elias insparksfest. Det var jättekul! Har dansat med Sebbe hela kvällen, så har inte lite ont i fötterna nu! Glad att jag inte tog pumpsen! Det enda jobbiga var att min klänning satt konstigt så man såg min bh typ hela tiden, asirriterande :s Men nu ska jag tvätta av sminket och sen sova. Önskar Sebbe sov med mig, men jag har råkat lova mamma att vara med en timme på gårdsstädningen imorgon:S

pusshej


webcam bild, därför så dålig kvalite. Men såhär såg jag ut iallafall:) temat var vitt eller svart


Kommentarer
Postat av: Ikrah

Vad sööööt du är! saknade dig på träningen! :) kommer du imorgon?

2010-10-24 @ 15:33:00
URL: http://filthynotes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra! Vi ska ju typ ta bild då ju xD

Haha gjorde typ ingenting på träningen i fredags för vi hade ju ingen topp xD Så jag räknade åt issas grupp bara xD Men lovar to catch you!

2010-10-24 @ 17:10:58
URL: http://filthynotes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0