It's one in a million, the chances of feeling the way we do

Har haft typ världens mysigaste söndag! Och lördag också:) Även om min lördag inte blev som planerad så var den jättemysig:) Jag och Sebbe kollade först på "Juno" med min mamma, sen gick vi in på mitt rum och kollade på "Bounty hunter" och hade det mysigt :)

Idag har vi bara legat i min säng hela dan, förutom när vi gick ner till affären mittemot mig för att köpa massa frukost. Har varit en jätteskön söndag med min älskling, verkligen. Har haft en jättebra helg överhuvudtaget! Även om den inte alls blev som jag hade planerat. Nu åkte Sebbe nyss så ska plugga.

pusshej


vår frukost, tror ni jag orkade ens hälften? :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0