Lost and insecure, you found me

Idag blir det pluggsöndag, har två prov att plugga till och en engelska bok att läsa. Och för att göra den här söndagen ännu sämre så är jag jätteförkyld, min huvud typ dunkar jättemycket. Men måste bli frisk tills imorgon för då är det ju träning igen! Och vi ska få höra vår tävlingsmusik:D:D Det var väl allt för stunden.

pusshej



Mitt hjärta <3
Juste har glömt att berätta att Oktober är min plattfria månad. Alltså, jag får inte platta håret på hela oktober. Så jag kommer gå med uppsatt hår hela tiden. Vet att håret kanske inte blir så mycket bättre på bara en månad, men jag kanske får bort vanan att platta håret typ hela tiden:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0