Vintertid

Igår var det ju först tjejmiddag. Påvägen spontan köpte jag ett halsband, kände att min utfit vart så svart och tråkig annars. Sen mötte jag upp Matilda och Erika och följde med när Erika skulle fixa lite grejer. Det tog sin lilla tid, men tillsist åkte vi hem till Erika där alla andra redan väntade. Det var mysigt:) Togs inga bilder, även fast jag tog ram kameran men glömde bort en sen:P
När vi hade ätit och så så åkte jag till Sebbe och var där i en halvtimme innan vi åkte in till stan. Bion har jag ju redan berättat om:P Idag har jag inga planer, just nu känns det väl skönt men det lär det inte göra länge till, snart kommer jag nog att bli rastlös..
pusshej



Kommentarer
Postat av: Breakingfree.se

Vilken fin och header du har :)

2010-10-31 @ 15:28:33
URL: http://www.breakingfree.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0