Birthday!

Tänkte ta och berätta lite om min födelsedag:D Efter att jag hade skrivit förra inlägget mötte jag upp Sebben och han bjöd mig på lunch, jag fick välja ställe så det blev tacobar :D Efter det åkte vi hem till mig och hade det mysig och så fikade vi med min mamma och lillasyster :) Mycket mer hann vi inte innan det var dags för träning, Sebbe följde med och tittade :) Erika överraskade mig med en cupcake och en present:D Hon är så gullig! Och blev förvånad över att så många kom ihåg min födelsedag på träningen, har ju bara kännt de i mindre än en månad! Vi missade tåger precis så jag och Sebbe kom inte hem förrän halv elva, och somnade ungefär en timme senare. Hade en jättebra födelsedag även om jag inte gjorde något speciellt :) Presenter kommer i nästa inlägg :D

pusshej
tog inte så många bilder igår, men här har ni några som jag tog :)


såhär såg jag ut igår, ny kofta. En present till mig själv :D



bjuder på de här för att Sebbe var söt, jag ser ut som ett mongo :)


och så en bild från imorse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0