Don’t care about all the pain in front of me, 'cause I'm just wanna be happy

Kom att tänka på en sak imorse när jag låg och kollade på Sebbe. Jag är verkligen så sjukt lycklig. Allt flyter på. Cheerleadingen går bra, känns som om jag blir bättre och bättre varje träning! Trivs verkligen och älskar min nya lägenhet. Visst är jag lite skoltrött, men det funkar ändå.

Jag har vänner som verkligen uppskattar mig och som jag verkligen trivs med. Vänner som inte så fort de blir irriterade på mig blir sjukt elaka och säger upp vänskapen, seriöst vad är det för vänner egentligen? Aja, nu har jag i alla fall vänner som får mig att må bra.

Och så har jag världens mest underbara och bästa pojkvän! För ett år sen ville jag ha en pojkvän som Sebbe, som alltid sätter mig i första hand, som älskar mig oavsett vad, som känner mig så bra att han märker ifall minsta lilla är fel och vet hur han ska få mig att må bättre. En pojkvän som verkligen får mig att känna mig älskad. Vilken tjej vill inte ha det liksom? Och jag är så himla glad att jag och Sebbe blev tillsammans, det är lätt det bästa som har hänt mig!

Ja mitt liv är fakitskt rätt bra, visst är inte allt perfekt. T ex är jag fortfarande skyldig mamma massa pengar som jag håller på att betala av så att jag inte har så jättemycket pengar över till allt annat jag behöver. Men det flyter ändå på, väldigt bra också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0