i skolan

Sitter i skolan och väntar på att Sebbe ska sluta, jag slutade för tjugo minuter sen. Tänkte passa på att berätta om min morgon. Blev väckt med sång och frukost på sängen :) Fick öppna mina paket, visar vad jag fick sen :) Sen. när jag typ precis har fixat mig, så knackar det på dörren till mitt rum. Trodde att det var mamma, men in kommer ingen mindre än Sebbe med en stor bukett rosor och paket :D Blev inte lite förvånad, och jätteglad såklart! :) Fick bara öppna ena paketet, så har ett kvar sen när jag kommer hem:D Var en riktigt bra start på min födelsedag :D Vi hörs nog inte ikväll, men imorgon :)

pusshej


Kommentarer
Postat av: Natta

hehe då får vi hålla tummarna åt varandra så det går bra :D <3

2010-09-22 @ 15:48:04
URL: http://natalienygard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0