Nytränad

Nu är jag nyligen hemkommen från träningen. Den var kul:D Vi gjorde inte bara gymnastik som vi alltid annars gör på måndagar, utan vi provade på ett litet annat bygg, kan inte förklara mer här ;) Annars då? Är på otroligt bra humör:D Har haft en bra dag helt enkelt:D Och för första gången ser jag framemot hösten. Tänk er alla mysa höstkvällar jag kan spendera med Sebbe, första hösten jag har pojkvän tihi:D Bara jag hittar en mysig halsduk kommer allt bli bra!

Men nu ska jag ta och göra upp en budget (fick pengar av mamma igår för att hjälpa mig med min ekonomi, tack mami:D) och sen ska jag duscha och sen sova!
pusshej




Nytränad och osminkad tjej, gulligt:) tummen upp för att jag är glaaad:D


Kommentarer
Postat av: Adjani

omg vad snygg bloggg! fan du får ju ta o fixa min design någon dag haha! :D

2010-09-28 @ 00:57:42
URL: http://adjani.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0