Two wonderful days

Nu är jag hemma efter två asbra dagar! Igår fyllde ju Sebbe år, dagen spenderade vi ensama och kvällen med nästan hela hans familj, dte var mysigt :) När alla hade åkt igen tog jag och Sebbe med oss chips och läsk och la oss i hans säng:) Fick se bilder på honom som lite också, så söt! Och på vissa inte alls lik sig själv :) Vi låg och pratade och kollade på film fram tills jag somnade.
Imorse låg vi kvar i sängen ett tag, sen åt vi frukost och begav oss till Sickla där jag hjälpte Sebbe att shoppa! Hittade massa assnygga grejer! Och jag själv blev helt kär i två koftor, men tyvär så är jag pank :( Måste fixa pengar på något sätt för jag måste ha koftorna! Sen fika vi och sen åkte jag hem till mig. Blev inte lite blöt på vägen hem.. Men när man är inne är det mysigt med regn :) Men inte när man är ute!
pusshej


två av presenterna Sebbe fick av mig (ramen med bilderna och t-shirten), han fick en huvudmassage grej också :)


kladdkakan jag och Sebbe åt idag :)


Sebbe med han shopping :D Jag valde allt han köpte tihi :D

Kommentarer
Postat av: J E S I

åååååh vad fin present :* skitfina bilder du valde:D han blev väl asglad? :)

2010-09-18 @ 17:18:47
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: inez

visst :D aa det blev han verkligen :D

2010-09-18 @ 18:26:14
URL: http://inezg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0