You are the best thing that's ever been mine

Hola! Min dator har blivit knäpp så kommer inte bli lika mycket uppdatering. Tur att vi har tre datorer till här hemma, men är inte samma sak att blogga från en annan dator.. I alla fall, idag var typ världens mysigaste dag! Jag och Sebbe åkte in till stan. Det började med fika på Espresso House, sen invigde vi citybanan och åkte till Waldemarsudde och gick runt lite där och pratade om allt möjligt. Sen åkte vi hem till Sebbe och åt middag med hans familj :) Resten av kvällen låg vi och hade det mysigt bara :) Älskar den killen sjuukt mycket!! Men nu ska jag göra min engelska läxa, och så har jag två prov imorgon.. Aja.

godnatt


ni får en gammal bild som fanns på den här datan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0