You are the strength, that keeps me walking

Dagen började med att jag fick skjus av Vera till tunnelbanan, niice! Stötte på Cissi vid tunnelbanan också, alltid kul att stöta på gamla vänner. Annars då, ena provet var flyttat till imorgon, tack och lov! Åt lunch med min pojkvän och sen väntade mitt första matte B prov. Gick asbra, trodde jag. Men det visade sig att det fanns en baksida också som jag inte märkte.. Nu är jag hemma och ska göra klart min engelska läxa, sen kommer Sebben hit och myser och sen är det träning :D

pusshej¨


har passat på att stretcha lite :) MÅSTE bli vig igen!
haha bilden ser helt skum ut :P


Kommentarer
Postat av: Aleks

Du är ju vig! :D

2010-09-13 @ 19:07:40
URL: http://cheeraleks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0