12 April

Var bara i skolan en lektion idag, för sen åkte jag till vårdcentralen och tog sista livmoderhalscancersprutan. Så nu är det klart, skönt! Och är stolt över mig själv för var helt själv när jag tog sprutan, och för mig som har sprutfobi är det riktigt duktigt! Men nu ska jag plugga företagsekonomi och sen ikväll är dte träning, kommer nog inte kunna vara med så mycket för man får inte träna inom det närmaste dygnet efter man har tagit sprutan. Tråkigt! Har ju inte tränat sen i fredags så är riktigt träningssugen. Men nu väntar plugg.

pusshej


London, skulle inte vara helt fel att åka bort från Sverige nu och bara komma bort från alla "måsten"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0